• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80243
+
-

رژه نیرو‌های مسلح  در قم، سمنان و مرکزی

خبر
رژه نیرو‌های مسلح  در قم، سمنان و مرکزی

مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در استان‌های قم، سمنان و مرکزی برگزار شد. به گزارش مهر، جانشین فرمانده سپاه قم گفت: مراسم رژه نیرو‌های مسلح در قالب گردان‌های نمونه و یگان‌های حمل‌کننده تجهیزات در قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) اجرا شد و عموم مردم برای مشاهده آن در این مراسم حضور داشتند. 

«احمد بیطرفان» افزود: توانمندی‌های پهپادی نیرو‌های مسلح در نمایشگاه یاد یاران این استان به مناسبت هفته دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار گرفت وی اظهار کرد: امروز نیرو‌های مسلح کشور به فناوری‌های پیشرفته‌ای در زمینه پهپاد‌های نظامی دست‌ یافته‌اند که نمایش این دستاورد‌ها در نمایشگاه یاد یاران قم موجب غرور ملی در میان مردم خواهد شد. 

بیطرفان افزود: ۲۳۰ برنامه در کمیته نیرو‌های مسلح ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم اجرا می‌شود که رژه یگان‌های منتخب نظامی در روز گذشته و برپایی نمایشگاه یاد یاران از مهم‌ترین این برنامه‌ها بود.


رژه نیروهای مسلح در سمنان 

معاون اجرایی سپاه قائم(عج) استان سمنان از برگزاری رژه نیروهای مسلح در مرکز استان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام نشان دادن اوج اقتدار و دستاوردهای نظام است. سرهنگ «علی خالقیان» افزود: رژه نیروهای مسلح با حضور لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود، پدافند هوایی سمنان، گروه 10 محرم سپاه شاهرود، تیپ ۱۲ بسیج، جامعه زنان و گردان‌های مختلف در ساعت ۸:۳۰ صبح روز گذشته در بلوار شهید سردار حسین نوروزی برگزار شد. 

وی اضافه کرد: ایستادگی تا پای جان از دستاوردهای نظام و همچنین حفظ، حراست و پشتیبانی از شما مردم پیام داخلی این رژه بود. از سوی دیگر استکبار بداند نیروی‌های مسلح استان با آمادگی کامل و توانمندی با امر ولی‌فقیه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد کشور دچار آسیب شود.


مراسم رژه در مرکزی 

همزمان با فرارسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس. مراسم رژه نیروهای مسلح در استان مرکزی برگزار شد. این مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان مرکزی در خیابان قائم مقام فراهانی اراک آغاز شد.  در این مراسم همه نیروهای مسلح با اتحاد و همدلی گوشه‌ای از توانمندی‌ها و قدرت نظامی در استان مرکزی را به رخ دشمن کشیدند و آخرین دستاوردهای نیروی مسلح به نمایش گذاشتند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید